2 november 2009

Låt mig få tända ett ljus!

Vad gör vi i novembermörkret? Ja - naturligtvis måste vi tända ljus - vi behöver tända massor med ljus! Vi behöver mysa in oss och må gott i denna mörka årstid. Och naturligtvis se fram mot Julen. Det är bara 1½ månad kvar!

I dessa tider med tal om svininfluensa - vaccin - inte vaccin?? Varför blir så många människor aggressiva när det talas om vaccin eller inte vaccin? Vi har väl rätt att välja. Om jag väljer att stå över, varför skall jag då klassas som mindre vetande för det? Andra får väl göra som de vill och har behov av. Varför skall jag vaccinera mig för andras skull? Om jag blir sjuk, är det väl självklart att jag inte medvetet går ut och smittar andra!

Lika lite, som jag tror att vaccin är bästa lösningen - lika mycket tror jag på att vi kan förbättra våra förutsättningar att må bättre på naturlig väg. Att se till att inta rätt "bränsle". Ett bra tillskott till den, många gånger, näringsfattiga maten vi har att välja på i våra livsmedelsbutiker idag.

Jag för min del dricker ALOE VERA, varje dag. Ett tillskott med POMESTEEN, baserat på granatäpple och mangostan, med massor av antioxidanter! Dessutom OMEGA-3 och CALCIUM med magnesium och D-vitamin.

Tilläggas bör att jag druckit Aloe Vera i 5 år och under den tiden har jag inte haft en förkylning! Jag vet inte men tror självklart att det är Aloe Verans förtjänst!

Till sist: Delta i AloeVera-Bodens månadstävlingen - där kan du denna månad vinna en fantastisk Aloe Vera Gelly, husapoteket på tub!

Dessutom: Nu kommer boken alla talar om men ingen har läst, ännu - Hälsan i ett nötskal - skriven av Dr. Bo Dettner och idrottsfysiolog Ronny Kvist. Du kan läsa mer på bloggen HÄLSOALTERNATIV 1.

Kom ihåg att tänka positivt och ta någon extra promenad i dagsljuset så får du extra energi!

Må så gott! önskar Gerd Karlsson, AloeVera-Boden

1 kommentar:

  1. Jag gillar verkligen AloeVeras produkter och vad de gör för hälsa och utseende!!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails