26 november 2009

NEJ, NEJ - Fast JAA!!!!

När jag brukar läsa inläggen på Facebook, öppna tidningar, ta in reklamen osv. är det samma visa: köpa-städa-pynta-baka osv. Jag går i STREJK!

Visst städar jag av, pyntar måttligt, men jag tänker inte jaga livet ur mig för att det ännu en gång skall bli jul. Jag tror att mina barn och barnbarn, som kommer hem till jul, hellre har en mamma/mormor, som har lite ork kvar att ägna dem. Sedan får vi hjälpas åt! Dessutom är det ju ännu nästan en månad kvar.

Nu gäller det att rusta för jul-skyltningsdagen. Då skall vi, småföretagare i föreningen Friskvård & Hälsa, som tradition hålla "mini-mässa" i Hälsans tecken. Detta år kommer vi att finnas i Gula huset (f.d Turistbyrån i Boden). Där kommer vi att erbjuda hälsosamma klappar.

För min egen del, rekommenderar jag naturligtvis det mest naturliga, AloeVera. Dessutom finns det presentkort på behandlingar av olika slag och varför inte boken "Hälsan i ett nötskal", som du kan läsa mer om på HÄLSOALTERNATIV 1 och beställa via kontakta@kompetensfokus.com
Därför, titta in i det gula huset vid COOP, drick glögg och testa världens, förmodligen nyttigaste grönsak och ta del av allt annat som bjuds!

Varmt välkommen!
önskar vi från föreningen Friskvård & Hälsa
via Gerd - AloeVera-Boden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails