3 februari 2010

Har gasen hakat upp sig?

Men, hur tiden rusar! Jag tyckte att jag nyss skrivit en blogg, men så ser jag att det redan rusat två veckor! Är det för att jag befinner mig i " nedförsbacke", som tiden går så rasande fort? Det brukar ju sägas att när man passerat krönet, även i livet, blir det snabbare resa utför...Jag vet inte, men egentligen känns det inte så.
Jag kanske känner mig bättre till mods idag, när jag styr över min dag helt själv, än när jag var styrd av ett jobb, som egentligen inte passade mig, enligt min känsla. Det var inte lätt, när det inte på något sätt gick att påverka sin arbetssituation.

Idag fyller jag min dag med jobb, som jag själv väljer. Jag märker att efterfrågan på "mina" hälsoprodukter, ökar vecka för vecka. Det är helt klart, att bästa reklamen är nöjda kunder, alltså, "mun-till-mun-metoden". Jag blir väldigt glad när jag hör vilken hjälp mina kunder har fått på grund av rena, färska aloevera-produkter.

Dessutom känns det för mig, som oberoende återförsäljare, väldigt tryggt att kunna erbjuda mina kunder tre månaders prova-på garanti! Vilket innebär att ingen någonsin kan känna sig lurad. OM jag hade haft tvivelaktiga produkter, skulle alldeles säkert inte företaget överlevt idag!!

Jag hoppas att det blir ännu fler som deltar i månadstävlingen, som därigenom har chansen att vinna högklassiga produkter.

Eftersom jag brinner för att alla mina medmänniskor skall må bra engagerar jag mig även tillsammans med Christina i företaget Kompetensfokus , som arrangerar föreläsningar i "Hälsans tecken".

Nu närmast i tur står en föreläsning på tur som heter Färg- en nyckel till framgång!?

Alla hjärtligt välkomna!

För övrigt verkar det som att våra vädergudar kommer att hålla oss sysselsatta ännu ett tag. Snöskottning är det för dagen mest aktuella motionssättet.

Så, skotta på! så hörs vi senare!

Kramar från
AloeVera-Gerd

1 kommentar:

  1. Hej Gerd

    Jag skulle gärna vilja få kontakt med dig, du får gärna maila mig på lisa.sahlin@adtail.se

    Tack

    MVh

    Lisa Sahlin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails